1 Ocak 2009 Perşembe

NİCE GÜZEL YILLARA SİZLERLEE

Selam ..... bir yıl daha geride bıraktık acı tatlı umarım 2009 yılının bizlere öncelikle saglıklı daha huzurlu bol kazançlı olmasını dilerim hepinizin yeni yılını kutlarım sevgili okurlarım; yıllar ne çabuk geliyor ve geçiyorr ...
http://www.resimhayattir.com/ dan aldım görüntüdeki resmi , yarın eşimin dogum günü bende heryılda oldugu gibi yılbaşında iki heyecanı birden yaşarım ne yapacagımı planını bile hazırlayamam bir müddet , ama bu sefer her blogcu arkadaşımdan tariflerine göz gezdirmekte buldum bu seferde degişiklik yapıp evde kutluyacağım eşimin dogum gününü, sizlere bu kadar yaza biliyorum kısa bir aradan sonra görüşmek dileğiylee NİCE GÜZEL YILLARAA SİZLERLEEE

6 yorum:

pelince dedi ki...

İki heyecan bir arada desene ne güzel... Eşinin doğum günü kutlu olsun...Nice mutlu yıllar hep birlikte olun inşallah...

Sevgilerimle...

Disalce dedi ki...

merhaba...yazdığına göre bugün eşinin doğum günü olmalı...

doğum günü kutlu olsun..siz sevdikleriyle uzun hayırlı yıllar diliyorum...

sevgiler canım...

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, bende senin ve ailenin yeni yilini kutluyor, saglik, mutluluk ve huzurlu nice yillar diliyorum.
Ayrica esinin dogum günüde kutlu olsun, mutlulugunuz daimi olsun, sevgiler....
Oruk cok nefis bir Kilis yemegidir, sicak sicak yapilip yenir, sonuctan beni haberdar edersin, sevgier....

Neşeli Sesler dedi ki...

Hayırlı mutlu huzurlu bir yıl diliyorum. Ayrıca bu yılda sana daha güzel heyecanlar da diliyorum. şöle ingaa sesleri gibi:)

Çookk öpüyorum.

Görüşmek üzere...

Ayşegül İlikçi dedi ki...

Nurgülcüğüm eşinin doğum gününü kutluyor, mutlu, sağlıklı bir yıl diliyorum...

Adsız dedi ki...

bir uğrayip bakayim dedim iremle mekanlar ne güzelmis megerse...eline saglik canım seni yeni yeni taniyorum bu blog da seni daha yakindan tanimama yardimci oluyor eline saglik. semin