3 Eylül 2013 Salı

EVLİLİK YILDÖNÜMÜ

Sevgilim diye başlayıp kocam diye biten  bir yazı olacak... 

Evet, eşimle 6 seneyi devirdik. Nice uzun yıllara diliyorum. 2004 yılının sonlarında tanışıp 2007 yılında dünya evine, el ele girdik sevgilimle...

Sevgili eşim  pazar günü nice güzel süprizlere boğdu beni :)))  hediyeler  yemekler  kahvaltılar  derken akşam da Ankara'yı gezdirdi baştan başa....
 
Dilerim eşimle  bu yaşlarıda görürüz... Eşimi neden çok seviyorum yuvasına ve oğluna  bağlı, her erkek gibi sorumluluğunu  her zaman bilmiştir. Dilerim her yuva kuran bekar insanlarda bu sorumluluğunu bilir .Bir yuva kolay kolay kurulmuyor .
 
Benim nacizane fikrim  bekarlar bekar  insanlarla  evlenirse  daha uygun oluyor artık günümüzde cahil insan kalmadı diye düşünüyorum yuvalar  yıkarak yuva  kurmayı hayal edenler pek mutlu olmuyor açıkcası . İlişkiler her zaman sağlıklı olmalı  kişiliğimize yakışan şeyler insanı yüceltiyor. Boşanmak günümüzde çok arttı. İnşallah   bu olayların azalması dileğiyle ....
 
Sevgili kocacım seni çok seviyorum umarım bu sevgim hep böyle kalır


 
Buda aşkımızın meyvesi Ömer Taha  doğum günü pastasından
 

Hiç yorum yok: