19 Ağustos 2015 Çarşamba

KOCELİ - YUVACIK

 Kocaeli yuvacık barajından merhaba :))
 bizlere hoş geldin diyordu martılar sanki


 İlk durak  KARAKAYA piknik alanı



 Buraya da gelip te  ayakları soğuk sulara bırakmamak olmaz..
 Ömer Taha bende bende Yütfen annecik bende cap cap
eşim gönüllü olarak ıslanmayı göze aldı :)




 böyle soğuk bir yerde içini ısatacak  çay içmemek olmaz

 Yola devam ediyoruz Rotamız  KARAASLAN CAMPİNG
 nihayet o kadar yoldan sonra seni görebildim  karaaslan camping  ben  TRT 1 de gezelim görelim  programında izlemiştim bundan 4/5 yıl önce ve birgün fırsat bulursam eşimle oraya gideceğiz diye söz vermiştim ...Ama gerçekten  değdi..özellikle Eşim çok beğendi .....Sizlerede bir gün yollara düşüp  burayı görmenizi dilerim...Karaaslan Alabalık & Kamping Tesisleri








 Ömerin burayı çok beğenmesi beni mutlu etti ....


 otel de mevcut olduğunu  unutmayın buraya gelipte kahvaltı yapmadan ve balık yemeden gitmeyin....


 İşte çakır keyif  baba oğul dertleşme başladı   bende kızkardeşim ve eşi   suyun üzerinde duran masalarda türk kahvesi  içip ayaklarımızı suyla birleştirdik çok soguk sesleri duyuldu bir anda:))
 gezmeye devam ......

Hiç yorum yok: