1 Nisan 2016 Cuma

GAZİANTEP SABAHI

 Gaziantep e girince ilk işimiz Ömerin hayvanlar macerasını gerçekleştirmemiz  Gaziantep e teşekkür ederiz bu kadar güzel bir hayvanat bahçesini bizim cocuklarımıza sunduklarından dolayı ...




 Ömer mim hayvanlar alemi macerası bitince  öglen 14:00 heyecanla beklediğim çarşıya gittik ...İmam Çağdaş  ta yemekler yendi.. Eşim masaya   Gaziantep e ait her türlü etten  yemekten alalım tadalım görelim diye  Şunu belirtmek isterim etleri güzel  fakat Hatay bir başka  bana göre :)) bu benim tercihim ...


 Bakırcılar çarşısı ve bedestenleri  beni çok mutlu etti ne güzel di dolaşması:))
 Bakırcıların bakır dövme sesi  hala  kulağımda çınlıyor.


 KAHVECİ TAHMİS kahvesine ve bahçesini çok sevdik çalgıcılar eşliğinde kahvemizi içerken  gaziantep şarkılarıyla  söylenen şarkılar mest etti bizi...Hiç bu kadar güzel kahve içmemiştik  eşimle...

 Ömerin bile hoşuna gitti.

 Baklavacıları sırayla dolaşıp  Çelebioğulları baklavasında karar verdik
 gerçekten enfes bir lezzet ve tercih :)))) biraz daha dursaydık  kalorimiz tavan yapacaktı
 görünüşü gibi kendide güzel kumaş
 Ömerin gün boyu gezisi yorulması otelin yolunu tuttuk...  yatacağız değilmi anne ömer eee yapcak değilmi diye söylenip durdu...


 Odamızdan dışarı bakıp durdu  sonra uyudu ...

 ZEUGMA MÜZESİ GAZİANTEP









 Ömerin hayvan fgürlü mozaik taşlar çok ilgisini çekti ben Ömer in bu hayran bakışlarına şaşırdım hiç beklemiyordum  annesi gibi ilgisi olacağını :) Açıkcası ben Üniversitede okuduğum bir ders Siyasi Düşünceler Tarihi(yunan tarihi) beni etkilemişti.. O günden sonra  ilgim bu tarz tarihi dokulara  dahada arttı tavsiye edebilirim... Eşimde çok sevdi ben anlattıkça hatta  bir kaç güzel sözlerle etkilendi ...

 Gaziantep te 2 gün kaldık  ama yetmedi  çünkü daha göreceğim bir kaç yer daha vardı  son  ekleyeceğim bir bölüm daha var oda özel bir usta odun fırınında bizlere yaptığı fıstıklı gözleme :) bir kaç gün sonra onuda ekliyeceğim.....



Hiç yorum yok: