27 Ekim 2009 Salı

ELMALI PASTA

Artan hamurunuz olursa kurabiye şekli verip üzerine marmelat sürerek pişirebilirsiniz (Ben kayısı reçeli sürdüm )
















Tarifini evde unutmam nedeniyle :) sizlere yazamadım.(ölçülerinini tam hatırlayamadım ).Akşam ilk işim yemekten sonra yazmak olsun bu kurabiyeleri çok sevdim dilerim sizde seversiniz...




HAMURUN HAZIRLANIŞI :


300 gr sanayağ


2 su bardağı un (2,5 olabilir )


yarım su bardağı pudra şekeri


2 tane yumurta


1 paket kabartmatozu




İÇ MALZEMLER


6 adet tatlı elma elma rendesi
1 çay bardağı toz şeker


1 su bardağı fındık veya ceviz


1 kaşık tarçın




Yapılışı : Hamur malzemelerini tümünü karıştırıp yumak elde ediyorsunuz onu parçalara bölüp merdane yardımıyla açıyorsunuz hazırlamış olduğunuz içi ekleyip siğara böreği şeklinde sarıyorsunuz 180 dercede 20 dak kadar dk pişirin( üzeri pembeleşince çıkartın)
soğuduktan sonra üzerine pudra şekeriyle süsleyebilirsiniz (sıcakken dökerseniz pudra şekeri eriye bilir :).... Afiyet olsun )

1 yorum:

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim,
ellerine saglik, ne zamandir yapmak istiyorum, gzel bir tarif ariyorum, senin taris kitir kitirsa tam istedigim, nefis olmus, elmali kurabiyelerin,
afiyet sifa olsun,

sevgilerr...