24 Mayıs 2010 Pazartesi

ELVEDA BAHAR







Baharın son günlerini yaşaması ve yaza devir teslimi yapmasını bekliyoruz şu aralar :) İnanın ki bloguma veda edip, etmeme konusunda baya düşündüm, zaman bulup birşeyler paylaşamaz duruma geldim (Hatta okurlarımın sitesine girip merhaba bile diyemiyorum)).. .Ama Nehir Duru son anda imdadıma yetişti :)Yazacak birşeyler bulup onu bahane ettim ....Oturağın kenarında bulunan Kedi baharın güneşli ışığından faydalanıp tatlı tatlı kestirirken Nehir Duru nun ilgisi çekti kediciğe eğilip napıyorsun deyişi kedide bir hareket göremeyince koşa koşa gelip halaaa kedi ööömüş hastaneye götürelim demesi hepimizi güldürdü...Enson çektiğim resimleri ekleyemedim umarım en kısa sürede birkaç kelimeyle sizlere güzel paylaşımlar hazırlamaya çalışacağım kısa bir süreliğine hoşçakalın (Fotoğraf makinam da sağolsun beni hiç üzmez oldu ne zaman çekecem desem kendiliğinden kapanır hale geldi kapatma düğmesi hiç kapatmama gerek kalmadı resimler otomatik silinip kendilğinden yok olabiliyor en markalısınıda aldık ama demekki markalarında önemi kalmamış)

Hiç yorum yok: