3 Temmuz 2008 Perşembe

KREMLİN PALACE




























Biz word of wonders resort hotels çok begenildigi için gittik burası mimari olarak inanılmaz güzel ama yemek konusunda bize biraz hitap etmedi ama mekan olarak çok güzel daha sonra sizlere topkapı palace da paylaşacam malesef onu hiç tavsiye etmiyorum hijyen olarak suç çalışanlarda degil öncelikle gelen konuklarda inanılmaz pis bırakıyorlar bu otelde balayına gelen çiftlere deniz altı okulu ücretsiz :) ben buna bayıldım Parasailing yapmayı bilen varmı bilemiyorum parasutu takiyorsunuz, ama yuksek biyerden atlamak yerine kendinizi bir surat motoruna cektiriyorsunuz. olay bu. cok zevkli.oneririm. bi de yukardayken kesinlikle kendi kendinize konusun, sesin carpip geri donecegi bi yer olmadigi icin sesinizi garip hissedeceksiniz ve ilk defa bu duyguyu yasayacaksiniz. ama ben inanılmaz tutkunuyum eşimin karadenizden sonra kayın pederime yemek yapmayı başardıgımı gösterir göstermez götürecekmiş :) sözü var bu senede yaptıcak bana çok inanılmaz heyecanlı oluyor ben biraz heyecanı çok severim küçükkende maxi denen trenler vardı ozamnlar baya küçüktüm 3 sınıftı ankara gençlik parkı na gidelim diye tutturur dum annemde o sene yeni kapanmıştı (baş örtü olarak )kadıncagız bizleri hiç kırmazdı ben binecem diye tutturunca benimle binerdi rahmetli anneannemde o yanlız kalmamak için binmiş nerden bileyim ben anlamam korkup korkmuyacagını tren başladı bizim tren hızlanınca annemin ve anneannemin başörtüleri havalandı ve uçtuu anne annem bırakın beni inecem başım döndü diyor ,ama malesef tren durmuyor birde en öne binmiştim arkamda annem onun arkasında onun annesi bunlar indiginde bir göreceksiniz biri eşarbını arıyor digeri öldüm yavrum öldüm diyor :))))))) insanın bu kadar güzel anıları olur eşimde geçen sene benim içim çok korktu ama ben biraz çılgınım benden bu kadar sevgilerle

Hiç yorum yok: