4 Temmuz 2008 Cuma

PASTAM




İşte sizlere şekerpare aslıcıgım dan http://aslininmutfagi.blogspot.com/ aldım tarifi inanın eşim ve arkadaşları muhteşem olmuş dedi aslıya güzel tarifi için teşekkür ediyorum tarifini onun sitesinden bulabilirsiniz aniden çaya gelince 2 çeşit yapabildim digeri anneme özel onun tarifini yarın yayınlıycam sizlere tek özelligi peynir içine koymuyorsunuz sadece peynirle yoguruyorsunuz :) ama o kadar yumuşak ve harika kii
KARIŞIK POĞAÇA
2 yumurta akı (sarıları üzerlerine sürülecek) Çok az yayla 25 gr çay bardağı hakiki sızma zeytinyağı (biz ayavalık yagı kulalandık) 1,5 çay bardağı yoğurt 1 paket kabartma tozu 1/2 tatlı kaşığı tuz aldığı kadar un 150 gr. beyaz peynir hepsini karıştırarak yoguryorsunuz istenirse küçük küçük dogranmış dereotu koyabilirsiniz arzuya göre üzerine yumurta sarısı ve çörek otu sürüp 175 fırın sıcaklıgında pişirin annem özellikle ısıtılmış fırına sürün diyor tavsiyesii :) afiyet olsun Özellikle kahvaltıda...

4 yorum:

SOFRAM dedi ki...

Nurgül'cüğüm merhaba canım,her ikisi de harika görünüyorlar,ellerine sağlık, yiyenlere afiyetler olsun...
Canım aşağıdaki yazıda tren maceranızı okuyunca, üniversite yıllarında Ankara'dayken eşim ve arkadaşıyla bindiğimiz tren hatırıma geldi.İçimiz dışına çıkmıştı, aşağıya inince rahat bir nefes almıştık, güzel günlerdi...
Canım hayırlı cumalar diliyorum, ailecek en içten sevgi ve selamlar...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

İrem'cim ellerine sağlık, şekerpareler çok güzel görünüyorlar.. Afiyet şeker olsun..

iremlemekanlar dedi ki...

Fatoş hanım ne mutlu banaki sizleri azda olsa eski günlerinize alıp götürdüm bazen içimize gömdügümüz o kadar güzel anılar vardır kii film gibi gelir geçer hayat o kadar kısa ki bazen düşününce anlıyoruz degerini o yüzden dolu dolu yaşamalı hayatı her günümüz bize hazine hiç üzülmeyin eşinizle aslında herkese öneriyorum eşlerinizle birgünde olsa nostalji yapın onlarla duygusal anılarınızdan bahsedin...bunu sevgili arkadaşım evlilik terapisi dir kendisi bunları her evli olan bayanlara öneriyor sevgilerimde iyibir hafta sonu geçirmeniz dilegiyle fotoş hanımcım :) sizi öpüyorum

iremlemekanlar dedi ki...

Sevgili aslı hanım öncelikle bu tatlıdan herkese kısmet oldu akşam spora giderken çay bahçemiz var orayada götürdüm spor arkadaşlarım tarif istediler inan kii ben bile şaşırdım içimden işte oldu artık sende tarif verebiliyorsun :) dedim bende artık hepinizin sayesinde bu işi başarıyorum seni öpüyorum canım