19 Eylül 2009 Cumartesi

İFTAR YEMEĞİ



















Masamızda özentiyle hazırlanmıştı













İşteki yoğunluğum ve eşimin uzmanlık sınavı nedeniyle, bu sene kimseyi iftar yemeğine davet edemedim. İnşallah önümüzdeki ramazanda arkadaşlarım ve akrabalarımla bol bol birlikte iftar yapmayı istiyorum .Burada göreceğiniz resimler eşimin iş arkadaşı ve eşiyle birlikte yediğimiz iftar yemeğiydi. Bu güzel yer Ankara'nın en sevilen yeri İncek te yer almakta. Yazın bahçesinde brunch yapılıyormuş eşsiz tatları farklı konseptlerle sizlere sunulan özel bir mekan; ben çok beğendim sizler içinde resimledim...Manzarasına doyum olmayan mekanda güneşin batışını izlemek ayrı bir keyifti.. Tepe noktada bulunduğumuzdan tüm Ankara yı görebiyorduk.Lafı fazla uzatmadan iyi iftarlar dilerim .... Malum yarın bayram ..... Herkesin Bayramını kutluyorum buradan, sevgiyle kalın hoşçakalın....



1 yorum:

anneminkizıyim dedi ki...

Canim sizinde bayraminiz kutlu olsun. Ankarada ki bu yer harikaymis ellerine saglik bizlerle paylastigin icin. Ayrica yilin sözünüde cok begendim:)
sevgiler....