28 Eylül 2009 Pazartesi

ŞEKER TADINDA BAYRAM



Bayram şekerlerimi Eskişehir den aldım. Frambuazlısı, fındıklısı ve kahvelisi .... Boyner Mağazasının hemen yanındaki KAHVE DÜNYASINDA bulabilirsiniz . İyi bir bayramdı . Bayramın 2. günü Eskişehir deydik. O kadar güzeldi ki iş arkadaşlarım bayramda gideceğimizi bildikleri için, Eskişehirden siparişlerini unutmadan aldım MET HELVALARINI :))) Onların sayesinde Eskişehir sokaklarını tanımış oldum . Eskişehir 'e gidince nereleri gezilir ,nereleri görülür, en önemliside nereden helvası alınır... Bir tane resim ekliyerek sizleri sabırsızlandırmak istiyorum.







Ekranda görmüş olduğunuz Malatya Kayısından yapılmış olan reçel. Miss gibi kokan Malatya tereyağı, Karadeniz fındıkları :) Yengemler Malatya dan dönerken reçel ve tereyağ almışlar, Bizede kahvaltılık için verince resimlerini çekmiş bulundum . Ekranda görmüş ololduğunuz reçelin özelliği Kayısının alt kısmından çekirdeğinin çıkartılıp bir bütün halinde reçel yapılması , yediğim en güzel reçeldi. Reçel yapanlara duyurulur.Yengeciğime buradan tekrar teşekkür ediyorum...

















Hiç yorum yok: