18 Haziran 2008 Çarşamba

Ankara Eymir gölü

Burası neresi diye sorarsanız ? Ankara-eymir gölü eger bacak egzerzisi yapmak isterseniz size deniz bisikleti önerecegim inanın karın kaslarınızı sıkılaştırıyor ve şöyle sarkan bir göbeginiz olmuyor :) Ben artık sabah erken kalkıp koşuya gidiyorum eve gelince eşim çayı demlemiş kahvaltı hazırlamış oluyor sizde sabah sporlarınızı ertelemeyin eger imkanınız varsa arkadaşlarınızla spora gidebilirsiniz benim bir grup sporda tanıştıgım arkadaşlarım oldu tabi tanıdık yüzlerlede karşılaşıyoruz biz koşarken bir bakıyorum 10 tane 10 tane etrafta spor yapan emekli toplulugu ve sonra bir bakıyorum gençlere taş çıkartacak şekilde vucutlarını geliştirecek hareketler onları görünce insanın daha çok spor yapası geliyorr yaa ben yine nerden nereye geçtim size kafa dinleye bileceginiz hatta şehir kalabalıgından,trafikten uzak tutacak bir yer öneriyorum eymir gölü oranın köfteside çok güzel oluyor birde ayran muhteşem ......Eger topluca giderseniz çay faslıda güzel oluyor biz her türlü sakinligi orda buluyoruz bu aralar biraz insanlar yeşillikten uzak kalıyor nedeni kene denen hayat canavarı :) Ben eşime sordum hayvan besiciligi olmayan yerlerde çok rastlanmaz diyor önlemini almak için diz altı beyaz çorap öneriyor birde çimenlere uzanmamızı sizlere tavsiyem bunları yapın!
Yürüyüş için ideal bir mekan olan göle, Oran semtinden giriş yaparak yürüyerek inmek mümkündür. Göl tepelerle çevrili olduğundan, şehir gürültüsünden ve kirliliğinden uzaktır.
Eymir Gölü’nde kürek ve su sporları, balık avlama (olta ile) ve piknik gibi etkinlikler yapılabilmektedir.

Hiç yorum yok: