23 Haziran 2008 Pazartesi

İLBER ORTAYLI

















Eşimle Swissotel Ankara da kahvaltıya katıldım. Kahvaltı oldukça kalabalıktı .Açık büfe kahvaltımızda çok hoşuma giden cevizli ve tahinli ekmekler vardı .Önce evde yapmayı deniycem gerçekten yapabilirsem sizlere kısa bir zaman sonra tarifini yayınlıycam. Kahvaltı konuğumuz İlber ORTAYLI ben normalde tarihi hiç sevmezdim ama kendisini dinlerken tarihi sanki yaşadım mükemmel bir anlatışı vardı bize kahvaltıdan sonra mükemmel bir hatıra bıraktı son kitabını bizlere hediye olarak dagıttı (Gelenekten Geleceğe) okumanızı tavsiye ederim. Bu kitabında gelenek kavramından edebiyata tarihçiliğimizin eleştirisinden tiyatroya demokrasi tarihimizden Hammer ve Cevdet Paşa'ya Harf devriminden Mimar Sinan a birçok alanda geleneğimizi geleceğimize eklemleneceği mihverleri tesbite yöneliyor..Tarihimizi bize çok güzel bir dille bugünümüze yansıtıyor, ben imzalı bir kitabını alma şerefinde bulundum ve mutlu oldum. Sizlerinde bu duyguyu yaşamanız dileğiyle....




Hiç yorum yok: