18 Haziran 2008 Çarşamba

GÜLBEN ERGEN KONSERİ




Biz konserleri çok seviyoruz aslında ben seviyorum eşim katlanıyor son aylarda baya konsere gittik bazen insanın farklı ilgi alanları olur ben kışın tiyatroya giderim, yazın konserlere ve kokteyl lere katılırım bazende annemle resim sergilerini gezeriz. Eşim genellikle müzelerde bulur kendini ama şikayet etsemde bazen sevdigimi düşünüyorum aslında herşeyi bilmek gerekir öncelik le sizlere Gülben Ergen i anlatacam son kaseti gerçekten güzeldi sahne performansıda en azından detone olmuş bir sesi yok repertuarı fazla geniş degildi yinede insanları eglendirdi sahnede ; çok ilgimi çeken tarafı sahnede seyirciyle konuşacak fazla bilgisi yok söyledigi tek kelime eşi onu aldatıyormuş sizce beni aldatırmı ? gibi sorular magazincilerin sürekli onu çektiginden felan bahsetti bence sanatçı kendi özel hayatını yaşantısını sahnelere taşımamalı seyirciyle daha önce yaşamış oldugu küçük anılardan bahsede bilirdi eleştirdigim tek nokta buyduu.....


Bu arada Ankarada çok daha fazla konser olmasını dilerim en azından hafta sonları dışarı çıkamayan arkadaşlarım için ve sizler için mükemmel bir hafta sonu olur sizlere şimdiden iyi seyirler dilerim.

Hiç yorum yok: