24 Ağustos 2008 Pazar

KAYINPEDERİM VE BAHÇESİ (father's garden )




Kayınpederim fındık toplamakta bende resimleri çekerken birde bizim akşamları oturduğumuz börtü böcekleri kovaladığım çardağımız üzerinde asması bulunmakta üzümlere gelen bütün böcekler bana bir türlü çardak keyfi vermedi :) eskiden inekleri varmış onları satınca kayınpederim üzerine beton attırıp çardak yapmış bu arada ineklerin kaldıgı yere merek diyorlar bende sürekli melek anladım neden ineklere melek diyorsunuz diye sorunca kayınpederim gülerek merek kızım merek ....bu arada biraz geç oldu ama kayınpederimin resminide yayınladım bana fındık toplarken...





































































































fındıklar toplandı kuruması için balkonlara serildii kuruyordur heralde kuruyunca kendilğinden kabuğundan ayrılıyormuş...

































Bahçe lazutları (mısırları) bu arada Karadenizde





mısıra= lazut /fasulyeye =lobiya /





böğürtlene =maguel diyorlar ilk gittiğimde bana soruyorlar lazut yermisin diye sorduklarında bunlar ne diyor diye ağızlarına bakıyordum :) eşim sayesinde pot kırmadım ama çok şey öğrenmeye başladım










Bu arada ben kolbastı ögrendim aman allahım harika bir oyun her akşam belediye başkanı halk akşamları eglensin diye parkta konserler verdirdi inanılmaz güzel oyunlar halk bir senedir görmedikleri dostlarını ağırlıyorlar hem oynamalar hem horonlar hemde kolbastı merak ederseniz kolbastı oyunu youtube var ilgisi olanlara duyrulur sevgilerlee.....

12 yorum:

Adsız dedi ki...

its good to know about it? where did you get that information?

Adsız dedi ki...

masallah adamin uretigi herseyi bitirip yemisiin:)ama pederin bi resmini koymamisinn:)kosovali

SOFRAM dedi ki...

Günaydın Nurgül'cüğüm, kayınpederinin bahçesi harika, ne güzel tatilde herşeyi yerinden tazecik yemişsiniz, onların lezzeti bambaşka,güzel bir gezi olmuş sizlere, böylece Karadeniz'i de tanıma fırsatı buldun.Paylaştığın fotolar da çok güzel, yurdumuzun her bir bölgesi ayrı güzellikte ve görülmeye değer...
Canım yeğenin de pek şekermiş...
Canım güzel bir hafta diliyorum, öptüm sevgilerimle...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ben hepsini o güzel yanaklarından öpüyorumm, ve hepsini bizim masamıza davet ediyorumm :)))
kayınpederinize çokk çokk selamlar..
* o salatalar şimdi benim sitede :)))*
svglrr NuNu

pelince dedi ki...

Harika fotoğraflar,bende böyle güzel bir mısırı en son yalova da yemiştim...

fatosun mutfagından... dedi ki...

canım harika bir bahçe..ne güzel..bayıldım valla..her şey mis gibi..organik..organik:)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Pelinciğim çok haklısın,
ben hepsine hayran olmuştum,lakin ne yalan O MISIRLAR tüm gün beni geri çağırıp durdu :)))

en yakın YALOVA GALİBA :-)))

SVGLRRRR nUnU

SOFRAMDA BERABER dedi ki...

çok güzelmiş gerçekten kayın pederinin bahçesi bende bir karadenizli olarak buralarıda görünce blogunda memlekete gidesim geldi (busene gidemedimde) neyse iyi bir tatil geçirmişsindir umarım sevgiler...
bende beklerim buyrun...

iremlemekanlar dedi ki...

Sevgili yorumcularım :
SN.Kosavalı,penny stock investments,Gönülsayfama,birdutmasalına,Fatoşunmutfagına,pelinceye,soframa hepinize yorumlarınız için ayrı ayrı teşekkür ederim güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle...iremlemekanlar

Adsız dedi ki...

canim benim kimbilir ne güzeldir doğal sebze ve meyvelerin tadı...
mısırın fotosundan belli ne kadar lezzetli olduğu... koyuyosun fotoları acıkıyoruz olmaz ki canım

iremlemekanlar dedi ki...

Sevgili isimsize teşekkürler...yorumun çok güzel :)

Adsız dedi ki...

ya ne kadar güzel yerler ve fotolar böyle sanki burdan uçtum oraya kondum bi anda :) harika içim açıldı :)

whiteistcafe.blogspot.com
Sevgiyle.