8 Ağustos 2008 Cuma

SELAM

Selammmmm ben geldim ama kendime yeni geldim siteme girip not bırakan arkadaşlarıma yorum yapan blog arkadaşlarıma tanıdığım ve tanımadığım herkese teşekkür ediyorum yorumlarınız için teşekkür ediyorum.... uzunnnnnnnnn bir yolculuktuu ama inanın herkese tavsiye ediyorum mümkünse karadeniz akrabalığı yapın kız isteme olayınız olursa tereddütsüz alınnn hamarat mı hamarat rahat edersiniz kız verirkende kızınız hamaratsa verin ben mutfaktan hiç çıkamadım arkadaşlarım nasıl geçti diyor ayoo beş yıldızlı otel mutfagında çalışıyor gibi hissettim bende bilirsiniz 10 elinde 10 marifet :)yeni evli olunca herkes gelin görmeye geldii :)) ama çok tatlı insanlar yaaa inanın karadeniz insanının bu kadar mütavazi bu kadar sevecen olacağını hiç bilmezdim bulundugum yerde yaylada internet olmadığı için sitemi çok özledim özellikle sizlerii hemen resimleri yüklemedim bu akşam eczacı olan Antalya lı olan hani size mektup arkadaşım diye bahsetmiştim özge arkadaşım geliyor ziyaretime bu akşam onuda çok özledim doğrusu , okadar çok özlemişim ki herkesi sizleri öpüyor iyi bir akşam geçirmeniz dileğiylee resimlerimi yarın yayınlamaya başlıycam sevgilerrr

3 yorum:

Neşeli Sesler dedi ki...

ooooo
Özledik valla
Hoşgeldin sefalar getirdin:)

Neşeli Sesler dedi ki...

Ne kadar anlamlı bir pasta olmuş bu ve ne mutlu ki sana buna vesile olmuşsun. Canım benim ellerine sağlık

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Sevgili İrem hoşgeldin.. En kısa zamanda bekliyorum Karadeniz fotoğraflarını :)