15 Ağustos 2008 Cuma

Yemiş ve Balık


Bu görmüş oldugunuz üzüm degil yemiş hafif mayahoş tadı var



Görümcemin eşi bize o akşam balık yaptı ee karadenize gidilirde balık yenmezmii yaparken bende resimledim resimdeki gibi yaptı balıkları tuzladı ve fırına verdi ve sonuç çok güzeldi daha önce denemediyseniz eger , denemekte yarar var
ben masayı götüntülemek çok istedim ama ilk defa gittiğimiz için insanların düşüncelerinde farklı bir tarz olmak istemem ben blogumu ne kadar düşünsemde herkesin gözü senin üzerinde oluyor buda hal ve hareketleri biraz kısıtlıyor bu arada size birşey anlatacam görümcem beyaz kiraz almış sonra onları tuzlayıp su şişesine koymuş agzını kapatmış 1 ay sonra bunu açıp soganla kavurdu şahane bir meze oldu ben kirazın soganla yemek deseler hayatta inanmazdım bileniniz varsa bunu yayınlamasını rica ederim ben çekemedim resmini :)

1 yorum:

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Sofranın fotoğrafını çekememeni anlıyorum :) Bahsettiğin mezeyi hiç duymamıştım, gerçekten çok ilginç..