17 Ağustos 2008 Pazar

Trabzon Yomra




Sizlere Yomra yıda yayınlıyorum sessiz sakin temiz havası olan bir ilçe aranızda yomralı olan vardır yada http://yemekcenneti-moonrose.blogspot.com/ nin anlattıgı gibi dostları bulunan, ne mutlu ki dostlarınızla baglarınızı koparmıyorsunuz inanın bir yakınınız olduğu ili gidip görün bilgi edinin hem onlarla keyifli dakikalar hem oraları gezme tanıma şanssı bulursunuz ben yomrayı çok begendim açıkçası eşim Trabzon da yaşıdığı için bana yaşadığı okudugu gezdiği yerleri tattırdı hemde maziye döndü eşinizle her türlü anılarınızı tazeleyin hatta nostalji bir ortamda onunla tanışma anınızı , ona yaptığınız şakaları anlatın :))) sevgilerleee

2 yorum:

Ayşegül İlikçi dedi ki...

Beni çok duygulandırdınız. Sevgili dostumun anlattığı yerleri görmek çok güzel...Özellikle ilk fotoğraftaki ev tam anlattığı hikayelerdeki eve benziyor.Tekrar teşekkürler:)

iremlemekanlar dedi ki...

asıl ben sizlere teşekkür ederim sevgilerimleee