8 Kasım 2009 Pazar

LİMONLU PUDİNG









LİMONLU PUDİNG
1 litre süt


1 su bardağı şeker


2 yemek kaşığı mısır nişastası


2 yemek kaşığı un


1 yumurtanın sarısı


1 adet limon kabuğu rendesi




Bu malzemelerin hepsini derin bir kapta çırpıcı yardımıyla çırpıyoruz . Daha sonra ocağa koyup sürekli karıştırarak kaynatıyoruz. Kaynamaya başlayınca altını kapatıp 1 paket vanilya yı ekleyip hızlı şekilde 2 dk. kadar çırpıyoruz. Puding hazır olmuştur.




(Arzuya göre Daha önceden yapmış olduğum portakallı kekimi kasenin dibine koyuyorum. (hazır kekte kullanabilirsiniz)Üzerine yapmış olduğum limonlu puding mi döküyorum . Buzluktan çıkarmış olduğum vişneyle süsleyerek servise hazır hale getiyorum.)














Sizlere vizyona giren NEFES(Vatan Sağolsun ) filminden bahsetmek istiyorum inanılmaz güzel bir filmdi. Cuma günü eşimle birlikte gittik. En sonunda gözyaşlarımı tutamadım. Oyuncular tanıdık değildi ama rollerini ustaca yerine getirmişlerdi. Emekli eğitim subayları tarafından gerçeğe birebir uygun şartlarda bir ay süreyle eğitim almışlar. Senaryolarınıda son zamanlarda yaşanılan olaylardan esinlenerek tamamlamışlar. Askerlerimizin ne kadar zor şartlarda askerlik yaptığını ülkesi için canlarını seve seve verdiklerini, kendi sevdiklerinden bile vatanı uğruna vazgeçebildiklerini gösteren bir filmdi. Sizlerinde bu filme gitmenizi tavsiye ederim. İyi haftalar.




4 yorum:

ceyt dedi ki...

ellerine sağlık canım.tam benlik bir tatlı.
kocaman sevgiler..

Disalce dedi ki...

ellerine sağlık..harika görünüyor...

limonun verdiği tadı düşünebiliyorum..

sevgiler canım..

SOFRAM dedi ki...

Limon çok yakışıyor talılara mis gibi kokusuyla, harika olmuş canım ellerine sağlık.
Erişteler de pek güzel hazırlanmış anneciğinin ellerine sağlık, ev yapımı gibisi yok, hele de cevizli pek severim, sağlıkla yersiniz inşallah canım.
Sevgilerimle öpüyorum Nurgül'cüğüm:))

pelince dedi ki...

Limonlu nefis olmuştur eminim,mutlaka deneyeceğim.. ellerine sağlık... eriştelerde çok güzel olmuş.. kış boyu afiyet olsun...

Sevgiler yolluyorum..