11 Ağustos 2008 Pazartesi

DÜNYANIN 2. BÜYÜK KANYONU ARTVİN'DE

CEHENNEM DERESİ KANYONU

yaklaşık olarak 350 m yüksekliğinde 90 derecelik açıyla dik gelen bu kayaların. İçersine girildiğinde çok büyük geniş alanlar la karşılaşıyorsunuz,gezilmeye görülmeye değer. Dünyanın 8. harikası diyebilirim

WORLDWİDE 2. GRAND CANYON(CHASM)

Sevgili dostlarım; Eşim ve kayınpederim bir akşam otururken aralarında konuşma geçti Artvin'in/Ardanuç ilçesine bağlı bir Kanyon dan bahsettiler turistler artvine sürekli bunun için geliyorlarmış bende merak ettim ve hep beraber sabah yola koyulduk inanın ben şunu isterim biz ülkemiz de ne kadar yerler biliyoruz yada görüyoruz dünyanın 2 büyük kanyonu olarak anılan bu yere sanmıyorum bizim ülkemizde kaç kişi gider. Kanyon inanın süperdii keşke biraz daha tırmana bilseydim çok yoruldum o daracık aralardan geçmek bir eziyetti ama sonuçsa mükemmeldi .oranın aslında halk arasında geçen bazı tarihi olayları var ben bundan bahsetmiycem işgallere dayanan bir konu eger rehbere rastlarsanız yada yerli halkına lütfen dinleyin.yarasaların gök yüzünde uçuştuğuna bile şahit oldum eger yolunuz düşerse lütfen gidin sanıyorum bir süre sonra sular altında kalabilir baraj yapılıyordu umarım devletimiz bu yerleri koruma altına alır iyi seyirler dilerim