9 Ekim 2008 Perşembe

ARTVİN DEN BU KADAR


Çay (tae garden) bahçesi

























dağ yamacından güneşin bulutların arkasında denizi ısıtmaya çalışması güzeldii görülmeye degerdii








yüksek daglara karlar yağmıştı çok ilerdee ormanın arkasında beyaz bir yüz :))















Artvin





























kayınpederimin komşuları salça yapıyorlardı sizlerle paylaştım zahmetli bir iş ama katkısız :))











buda ayva agacı görüntüsü güzel diye paylaştım















Kayınpederimin bahçesii













































buda bizim 3-5 adet bahçemizin ayvasıı














1 yorum:

SOFRAM dedi ki...

Canım Nurgül'cüğüm resimler harika, zaten Karadenizin yeşili muhteşem, çok yer gezdik ama buranın yeşili gibi değil, hele o yağmur yağarken görüntü bir başka oluyor, yani her haliyle güzel. Doğu Karadeniz'de Artvin'i görmedik bir, bu resimleri gördükçe de bir an önce gitmek istiyoruz.
Canım bahçe meyvelerine bayıldım, hele o elma pekmezi çok severim, çocukluğumu hatırladım, öyle çok elme ağacımız vardı ki, rahmetli babaannem mutlaka pekmez yapardı, herşeyin hazırı var ama bu evde yapılanların lezzetinde değil hiçbiri...
Canım güzel paylaşımın için çok teşekkürler, öptüm, sevgilerimle...