16 Ekim 2008 Perşembe

SOBE :) FATOŞUN MUTFAĞINDAN

KONUMUZ: Evinizde nefret edilesi durumlar

Sevgili okurlarım çok degerli blog dostum http://fatosunmutfagindan.blogspot.com/ beni sobe limiş özür dileyerek başlıyorum kendisinden (cevaplamam biraz geç olarak ) teşekkürler fatoşcum
http://urun.gittigidiyor.com/Koy-Yapimi-Organik Bunu da eklemek istedim organik ürünlere ilgisi bulunanlar vardır bel ki aramızda

Gelelim Sobe cavaplarımaa

**Haber verilmeden aniden gelen misafire


**Müsaade istenmeden evimde sigara içilmesine tahammül edemiyorum...



**Eşimin nöbet elbiselerini çamaşır sepeti yerine iş çantasında unutmasına



**Pazar sabahı yapılan gürültüye


**Sonradan görmüş insanların konuşma tarzlarına (bazen abartılı abartılı konuşurlar yaa:))içimden bazen öffff demek gelir


**Temiz çamaşırların üzerine balkondan bir şeyler silkelenmesine


**Yapılan bir planın aniden değişmesine



***Hazırlamış olduğun yazının ( 1 saatini harcıyorsun ) Müdürün tarafından beğenilmeyip tekrar hazırlanmasını istediği anda ........:))



TAHAMMÜL EDEMİYORUM



**Çok yaramaz olan yeğenim Nehir Duru nun Balkondan sarkması yada misafir çocuklarının balkondan aşağıya bakması beni korkutur





Nehirin isteklerini yerine getirilmesi için ağlama modeli :) zama ne çocukları ne kadar da zeki oluyor

2 yorum:

ceyt dedi ki...

cevaplarını keyifle okudum canım.baktım benim sevmediğim şeyler arasında da benzerlikler var.öpüyorum çook sevgiler...

Neşeli Sesler dedi ki...

Bu kızı yerim ben yaaaaaaa:))

Şundaki ağlamalara bak senn:)