24 Eylül 2008 Çarşamba

3- BAYRAM TATİLİ KAPADOKYA YA NE DERSİNİZ


gitiğimiz resturant




Bunlar Aşıklar tepesinde bizlere hazırlanmış içeceklerdii bu arada ilk defa sıcak şarap yaptıklarını gördüm ocak yakılmış şarap konmuş portakal kabukları bilemedigim kurutulmuş meyveler konmuştu içen kişilere ikram ediliyorduu bizz bol bol üzüm suyu içtik oradan bunu içmeden gelmeyinn çok tatlı bir tadı varr bizi ordan şarapların yapıldığı ve saklandığı yere götürdüler mahsene çok ilginçti yıllanmış şaraplara











Yerin baya altında olan bu resturant inanılmaz güzel dekore edilmiş ayrıca yemekleri süper di eglenmemek mümkün degil Enson geceye yaklaşınca bütün ışıklar kapanıp disco tarzına getiyorlar sonra herkes eşleriyle dans ediyor


























28 yorum:

zarpandit dedi ki...

cnm bnm ya bitanesin bitane:)

guzel yorumların için sağol :) sözlümle iyi gidiyor ya şükür hayatımız makara olunca pekte romantik sayılmayız yani:)

tatlı çikolata kakaoya bayılıyor benim gibi çocukcağız geldiğinde çürümüştü sayemde artık o da göbekli:))))

tavsiye ettiğin bu mekan cok guzel aşıklar tepesi denen bölge cok hoş gözüküyor.arkadaslarada gosterdim cok begendiler.. okulum oldugu için biraz bloglardan uzak kalıyorum beni mazur gör emi:)))


coooook öptüm seni tatlım

Baharcicegi dedi ki...

tatil icin kapadokya cok uygun nostajik bir yer,bu yaz tatilinde bizde gitmistik kesinlikle tavsiye ederim gidecek olna arkadaslara.
grip receten icin sagol canim,sogan haric digerlerini deneyecegim.
sevgiler

HÜLYA dedi ki...

EN ÇOK MERAK ETTİĞİM YERLERDEN BİRİ KAPADOKYA.. ÇOK GÜZEL RESİMLEMİŞSİN İNSANIN HEMEN KALKIP GİDESİ GELİYOR... ÇOK SAĞOL CANIM
HEMEN EŞİMİ İKNA ÇALIŞMALARINA BAŞLAYAYIM BAKARSIN BAYRAM TATİLİNDE KAPADOKYADA OLURUZ ..

SEVGİLER CANIM GÖRÜŞMEK ÜZERE

saniyesultan dedi ki...

merhaba yorum için sağol,bende ankara doğumluyum ve trabzon geliniyim.görüntüler çok güzel..

Neşeli Sesler dedi ki...

Canım,

Bizim bayramdaki tatil iptal oldu. Kayınpeder rahatsızlandı. Biz de Trabzona gidiyoruz. Cuma yola çıkacağız.

Size de mutlu huzurlu bayramlar...

Kapadokyayı özledim bak şimdi...:)

ceyt dedi ki...

İremcim,resimler çok güzel.kapadokyayı bizde çok severiz her sene bir kaç kez gitmeye çalışırız. bulunduğumuz yerede yakın birde insan oranın havasını koklayıp o manzaraları görünce gerçekten alışkanlık yapıyor.gitmeyenlere bende şiddetle tavsiye ederim.
öpüyorum canım sevgiler...

ab-ı hayat dedi ki...

Görmek istediğim yerlerden bir tanesi Kapadokya,paylaşımın için teşekkürler...


sevgiler...

SOFRAM dedi ki...

Canım Nurgül'cüğüm,kaç gündür nete girdiğim yok,yazılarımı daha önce hazırlayıp, yayına vermiştim,şimdi bir bakayım dedim bu güzellikleri gördüm. Biz de önceki yıl bayramı Kapadokya'da geçirmiştik. Ben burayı çok seviyorum, çok büyüleyici bir yer,bu gidişimizde turla gitmiştik, turda da tesadüf eşimin meslektaşları vardı, çok keyifli bir gezi geçirmiştik.Şimdi resimlerde hatıralar canlandı.Bu bayramda da güneydoğuyu çok arzu ettik, turla gidelim diye ama bayramda buraya tur düzenlememişler, biz de kendimiz gidecektik ama sonra bir plan yapınca zamanın yetmeyeceğini düşündük ve okulların kapanmasına hazirana erteledik.O zaman çok daha rahat gezeriz, böylesi hem çok ta yorucu olacaktı, biz de kendi çevremizde gezeriz artık.
Canım güzel paylaşımlarına teşekkürler, iyi iftarlar, sevgilerimle öptüm güzelim...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

İrem'cim Kadir Gecen mübarek olsun, Allah dualarını kabul eylesin..

pelince dedi ki...

Harika fotoğraflar,annemlerde salı günü gidiyorlar..bende onların fotoğrafları merakla bekliyorum:)

Kadir Geceniz Mübarek Olsun...Tüm dualarınız kabul görsün inşallah..

Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Mübarek Kadir Gecesi'nin hayırlara vesile olmasını dilerim.(Evet evet Bayramda Kapadokya çok güzel gider derim :)Sevgiler....

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Bloğumu beğenmeniz beni çok mutlu etti kapodokyaya 2 sefer gittim hiç bir zaman unutamıyacağım güzel yerler gece eğlenceleri çok değişik ve güzel oluyor yaşadığımız o güzellikleri bu güzel resimlerle hatırlattığınız için çok teşekkürler hayırlı kandiller sevgiler

Unknown dedi ki...

Bakiler sevgiler adına nice dilekler vardır. Ölümü bile ayırır saymayan gönüller vardır. Mesafeler araya set çekmişse ne çıkar, dualarda birleşen gönüller vardır. Hayırlı kandiller..

SARI PAPATYALAR dedi ki...

ÖMÜRDEN DAHA BEREKETLİ OLAN BU GECEYİ İDRAK VE İHYA ETMEYİ RABBİM CÜMLEMİZE NASİB EYLESİN DUALARIMIZI KABUL EYLESİN SELAM VE DUA İLE

SOFRAM dedi ki...

Çalınan her kapı hemen açılsaydı, ümidin, sabrın ve isteğin derecesi anlaşılmazdı.

Rabbim dara düşünce "SABIR" sabrı bulunca "ŞÜKÜR" şükre erince "RAHMET" rahmete dalınca "SEVGİ" sini ihsan eyleyip; gönlünden geçeni avuçlarına döksün. Ettiğiniz duaların kabul olması dileklerimizle KADIR GECEMİZ MÜBAREK OLSUN....

Ve sen yine denendiğinde;
ve yine kalbin daraldığında;
ve yine bütün kapılar kapandığında;
ve yine ne yapman gerektiğini bilemediğinde..
uzun uzun düşün..
ve hatırla Yaratanını!
ALLAH kuluna kâfi değilmi?
( zümer:36)

http://gittiklerimden.blogspot.com/
http://gidilesiyerler.blogspot.com/
http://soframdan.blogspot.com/

Begüm dedi ki...

Kapadokyaya bende cok gidip görmek isterim. Ama böylede cok zor oluyor. Iznimizde genelde istanbul, bursa veya izmire gidiyoruz. Baska yerleri gezmeye zaman kalmiyor malesef. Bakalim türkiyenin kac sehrini görebilecem? Insallah cogunu görürüm :) Fotoraflar cok güzel.

Canim, kadir gecen mübarek, dualarin kabul olsun.

Baharcicegi dedi ki...

canim gecmis kandilini kutlar yaptigin dularin kabul olmasini dilerim.
sicacik sevgiler

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, fotograflar harika, cok tesekkürler, söbbelendiniz, bloguma buyurun...sevgiler...

HÜLYA dedi ki...

Bayramın kutlu olsun canım mutlu huzur dolu nice bayrarmlara .. sevgiler

aslı'nın mutfağı dedi ki...

İrem'cim iyi bayramlar diliyorum..

Adsız dedi ki...

Bayramlar berekettir,umuttur,özlemdir.Yarınlar niyettir ve duaların kabül olsun , sevdiklerin hep seninle olsun Bayramınız Kutlu Olsun
öptüm şeker

Unknown dedi ki...

Canım tüm ailenle ve sevdiklerinle geçireceğin nice sağlıklı ve huzurlu şeker tadında bayramlar temenni ederim.
HAYIRLI BAYRAMLAR…

Adsız dedi ki...

ooo görmeyeli ne güzel yerleri gezmişsin İremcm:) Bizi de unutmamış resimlemiş bloguna koymuşsun çok güzel! Kapadokya benim ilgimi çeken yerler arasında çok otantik bir havası var...Güzel paylaşımın için teşekkürler cnm :)

Sevgiyle.

Limonlu Kek dedi ki...

Ramazan Bayramını en içten dileklerimle kutluyorum. Sevdiklerinle daha nice mutlu, huzurlu bayramlara erişirsin umarım, sevgiler...

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Küskünlerin barıştığı, sevenlerin biraraya geldiği, rahmetle ve şefkatle dolu günlerin en değerlilerinden olan Ramazan Bayramın kutlu olsun canım..

egeli dedi ki...

BAYRAMIN KUTLU OLSUN SEVGİLİ İREM..SEVGİLER

Begüm dedi ki...

Sevdiklerinle beraber, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar gecirmek dilegiyle... Bayramin kutlu olsun!

pelince dedi ki...

Ramazan Bayramını en içten dileklerimle kutluyorum..
Sevgiler..