13 Eylül 2008 Cumartesi

NEŞELİ SESLERİN İFTAR MENÜSÜ

http://www.neselisesler.blogspot.com/ tarifler














Merhabalar sevgili ziyaretçilerim çok sıkılmışınızdır kesin içinizde belki portakal agacı çıkmıştır hergün aynı tarifi görmekten :)
Cumartesi günü benim hem ev arkadaşım hem iş arkadaşım hem aile dostumuz olan sevgili Neşeli Seslerdeydik yani Elif lerde.....
Canım arkadaşımla uzun zamandır bir araya gelemedik araya yaz girince tatil girince birde kendi telaşlarımız olunca uzun zamandır ayrı kaldık,Sizlerin çok sevdiği arkadaşları varmı bilmiyorum ama Benim çok sevdiğim Arkadaşım Elif tir Elif deyince akan sular durur onun benim için önemini sayfalar dolusu yazmam gerekir...Hiç hastalanıp ateşiniz çıkınca yanınızda arkadaşınız oldumu bilmem ama elif benim hastalığımda hep yanımda olurdu (ailelerimiz uzakta olunca) işten gelirken camda bekleyen bir kız kardeşim olurdu o her zaman fedakar arkadaş olarak tanınır, burdan sana çok teşekkür ederim Kendileri Trabzonlu benim eşimde karadenizli olunca güzel bir gurup olduk İnanılmaz güzel bir ev arkadaşılığı yaşadık elifle süper bir tasarımcıydı kıyafette, yemekte,saç modellerinde daha birçok şeyde bunu evlilikte bile devam ettirmekte açıkcası kıskanmamak elde degil başarılarının devamını dilerim O akşam şık bir masa süslemişti bize Ellerine sağlık canım benim herşey için tekrar tekrar teşekkür ederim, O akşam hep beraber olmanın tadını çıkardık açıkçası
Sevgili Arkadaşımız Serapta şuan Kosavada eşiyle bebek beklentisi başlamıştır(ekim ayında dogumu var) onuda burdan öpüyorum yazılarımı sürekli takip ettigi için onuda unutmadık o akşam eliflerde kulagını çınlattık elifte bende heyecanla bekliyoruz Batuhanı gelelim elifin bizim için hazırlamış olduğu şık İftar masamıza








Küçük bir hatıramızdan :) Elif 3 ekim dogumlu bende 2 ekim dogumluyum biz EKİM ayının 2 si saat 24.00 3Ekim e baglayan gece pasta alır üzerine bir mum koyar beraber üflerdik :)))
Şuan eşlerimizde Ocak dogumlu :))) oglak burcu

15 yorum:

Neşeli Sesler dedi ki...

İlk yorum da benden olsun canım arkadaşım...
Gerçekten çok güzel günler geçirdik. Senin hoş sohbetlerin hala hatırımdadır:) Hem ev arkadaşı hem iş arkadaşı derken bayağı günler geçmiş kardeşim benim.
Eşlerimizle de gayet güzel bir grup oluşturduk değil mi:???

Yalnız senin resimlerin benimkilerden daha güzel çıkmış kıskandım valla. Benim makina karanlık çekiyor yawf:((

Serapcığımız da gelince 3 licez artıkın .. Batuşumuzu da bekliyoruz heyecanla...

Tekrar evimizi şenlendirdiğiniz çookk teşekkürler ..
Her zaman bekleriz....

Çok öpüyoruz...Sevgilerimle....

pelince dedi ki...

Ne güzel bir sofra ve nefis lezzetler...Neşeli sesler ellerine sağlık :)
Dostluğunuz imrenilecek kadar güzel,maşallah ikinize...Arkadaşlığınız daim olsun..

zarpandit dedi ki...

canım ya gecen gun anneme yemek soruyordum sen demişsin ya tatlıdan baslka bişi yok gercekten blogda:)

tam ölçüleriyle ramazan bitmede duzgun mamalar gondermeye calıscam valla:)

en azından annemin tarfileri benimkinden guzel be tatlım:)gönlün rahat olurr:)

Adsız dedi ki...

kiylar kulagimi cinlatinz ne gusel turkiyede iftar menulerini gorunce aklima ramazn gelio almanyada ramazanida unutuo insan ezan sesi bile yok:)nurgul ve elifcigimi opuyorum banada temiz sayfanizda yer ayirdginz icin allah razi olsun:)yine son anda bombayi patlattim kosovali:)

Adsız dedi ki...

Tüm dostların ve sevdiklerinle böyle güzel nice sofralar paylaşmanı dilerim cnmm, nefis bir sofra neşeli sesler'in ellerine sağlık...

whiteistcafe.blogspot.com
Sevgiyle.

SOFRAM dedi ki...

Canım Nurgül'cüğüm ne güzel şık bir sofra özenle hazırlandığı belli.Arkadaşınızın ellerine sağlık. Güzel dostluğunuzun ömür boyu sürmesini diliyorum güzelim, böylesi dostluklar zor bulunuyor artık.
Canım daha nice bereketli iftar sofraları diliyorum, tabii dostlarınızla, sevdiklerinizle birlikte ...
Öpüyorum güzelim, ailecek sevgi selamlarımızla...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Sevgili İrem ne kadar güzel bir dotluğunuz var,nazar değmesin.sevgili Elif'e de yazmıştım harika bir menü ve sofra olmuş.afiyet olsun sizlere.sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Canım öncelikle güzel dileklerin için çok teşekkür ederim,ne mutlu sizlere bu devirde dost bulmak çok zor inşallah bir ömür boyu devam eder,sofradaa çok şık ,öptüm...

Baharcicegi dedi ki...

Cok güzel ve özenli bir sofra olmus neseli seslerin eline saglik sizlerede afiyletler olsun,arkadasliginiz daim olsun canim

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar Nurgülcügüm, cok özenle süslenmis bir sofra olmus, ellerine saglik, arkadaslarina deger verdigin belli, yemeklerde nefis, Allahim agzinizin tadini devamli etsin, sevgiler...

Müge Hüner dedi ki...

Yorum yazmıyoruz diye sitenize gelmiyoruz sanıyorsanız yanıldız cimcime İrem hanım :)
Bloglinesımda varsınız ve ne yazsanız hemencecik okuyorum :)
Çoook sevgiler.

ceyt dedi ki...

merhaba canım, ziyaretin ve yorumun için teşekkür ederim.çok hoş bir blog ve çok güzel tarifler yapmışsın.ellerine sağlık.bu arada elifciğim çok nefiss bir masa hazırlamış.onunda ellerine sağlık yiyenlere afiyet olsun.dostluğunuz daim olsun.tekrar görüşmek dileğiyle sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

sevgili irem
uzun soluklu dost sofraları diliyorum.

svglrrrrr

fatosun mutfagından... dedi ki...

benim doğum gnümde1 ekim...1,2,3..ardarda...sofra şahane canım afiyet olsun sizlere..sevgiler

iremlemekanlar dedi ki...

Bütün blog dostlarıma,kosavalı arkadaşım serapa ,tanıdık tanımadık bütün yorum yazanlara teşekürlerimi sunuyorum sevgilerle