6 Eylül 2008 Cumartesi

PORTAKALSUYU VE KEK


Tarifini yarın yayınlıycam dostlarım 2 bardak portakal suyuyla yapılan vitaminli kek :))) arzuya göre üzümçikolata parçacıklarıda ekleye bilirsiniz.
Portakallı Kek
1 su bardagı şeker
2 yumurta
1 su bardagından aşkın portakal suyu
1 çay kaşıgı portakal kabugu rendesi
yarım su bardagı sıvıyag
1 paket kabartma tozu
2 su bardagı un
YAPILIŞI
Şeker ve yumurta çırpılır,yag ve portakal suyu kabartma tozu un,kabuk rendesi ilave edilir kek kalıbınıza boşaltınız....
ben 2 su bardagına yakın portakal suyuyla yaptım portakal suyunu biraz yumuşak sevdigimiz için veya unun miktarını azalta bilirsiniz sevgilerimle...

10 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

iremciğim o vitaminlere çok ihtiyacım var canımm :)))
eline sağlık.
hayrlı ramazanlar. SVGLRRRR

Baharcicegi dedi ki...

kek nefis görünüyor portakal aromasi cok yakismistir keke bir dilimcik aldim iftardan sonra cayla yerim ellerine saglik canim

Ayşegül İlikçi dedi ki...

Çok severim portakallı keki elinize sağlık. Kokusu buralara kadar geldi. Hatta yazın kullanmak üzere, portakal ve turunç kabuğu hazırlıyorum, sırf kek için:)
Görüşmek üzere...

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

nasılsın canım..
bayılırım portakal suyuyla yapılan keke mis gibi kokar muhteşem olmuş ellerine sağlık hayatım..güzel bir hafta dilerim kocamn sevgiler..

fatosun mutfagından... dedi ki...

can�m �ok g�zel mis kokulu bir kek oldu�u her halinden belli..ellerine sa�l�k sevgiler mutlu haftalar

Adsız dedi ki...

İremcm,
çok güzel görünüyor,hamur işinde bile vitamin katabilmen çok akıllıca ve sağlıklı ellerine sağlık cnm :)

whiteistcafe.blogspot.com
Sevgiyle.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Sevgili İrem kek harika görünüyor,çok iyi kabarmış ve rengi harika.ellirine sağlık.sevgilerimle...

SOFRAMDA BERABER dedi ki...

merhabalar
umarım harika olmuştur
ellerine sağlık...
sevgiler..
hayırlı ramazanlar...

zarpandit dedi ki...

valla gayet guzel bir kek limonlada denemek gerek :)

ellerine sağlık canım benim

anneminkizıyim dedi ki...

Selam bengeldim, canim ellerine saglik, portakkali kekin harika olmus. ben olmuyali baya güzellikler paylasmisin, sevgilerimle....