24 Eylül 2008 Çarşamba

1- BAYRAM TATİLİ KAPADOKYA YA NE DERSİNİZ


http://www.icemtour.com/trk/turist_otel_kapadokya.html# Kaldımız Otel tavsiyem detaylı resimler için bakınız













Otelimiz Göremede arabanız olması şart gezmek için sabahları uçan balonumuz var şehiri gezdiren 100 dolar bilginiz olsun inanılmaz güzellll
odaları hijyen bakımından çok temiz bizim oda sonra degişti ama ben yinede çekmiş bulundum :)sonra camdan direk bakınca peribacaları gözüküyor çok hoş bir görüntüydü dışarısı sabahları güneşli ama akşamları çok soguktu (özellikle bayanlara söylüyorum otelde şahane bir masaj,sauna ve hamama girmeden gelmeyin 1 sene çok rahat geçiyor odamızda adımıza düzenlenen şaraplar konulmuştu her ne kadar içmesekte kapadokyaya gidilince üzümden yapılan şarapların meşhur olduğunu bilin.Ben ve Eşimin doktor arkadaşları ve eşleri süper eğlendik yanii anlatılmaz yaşanır.Bu nedenle eger plan yapmamışsanız ailecek görüştüğünüz kişilerle gidin derim şöminenin başında sohbetiniz türk kahveniz şarap içenler şaraplarını KAPADOKYA ya gitmeyi düşünün...Biz geçen sene Aralık 2007 tarihinde gittik

1 yorum:

Hobi Sepeti dedi ki...

Canım ne kadar güzel bir bayram tatili geçirmişsiniz,heveslendim inan ben de .
Sevgiler.