4 Eylül 2008 Perşembe

ELMALI TURTA













Tarifini yarın yayınlıycam .... Dedik ve bıraktım inanın bu günlerde o kadar yogunum kii herşeyi eksik eksik yayınlıyorum .hemen tarife geçeyim bu inanılmaz güzel olan turta yı denemenizi rica edecem sizden üzerinde olan hamur şeklini kalan hamur parçasıyla siz şekil vereceksiniz ben bu şekilde yaptım
Elmalı Turta
2 adet yumurta
1,5 su bardağı şeker
1 paket margarin
1 kabartma tozu
1 vanilya
aldığı kadar un
İç malzemesi :
5-6 adet tatlı elma
4-5 kaşık şeker
1 tatlı kaşığı tarçın
dövülmüş ceviz içi
Yapılışı : Hepsini Karıştırıp (yumurta,şeker,margarin,kabartma tozu, vanilya,un )pogaça hamuru elde ediyorsunuz Sonra hamıru 2 bölüp 1 ni buzdolabında 10 dakika sürmeyecek şeklin de biraz bekletiyorsunuz (yuvalama yaparken rahat olsun diye) digerini borcama yerleştiriyorsunuz hazırlanmış olduğunuz içi üzerine sürüp buzdolabından çıkardığınız hamuru şekil vererek yerleştiyorsunuz 180 derecelik fırında pişirip çıkardıktan sonra biraz soguduktan sonra, pudra şekeriyle süsleye bilirsiniz Afiyet olsun
Not : Sıcakken pudra şekeri koyarsanız eriyebilir
İç mazemesini : Teflon tavanızda hepsini karıştırarak pişirin

6 yorum:

pelince dedi ki...

Canım ellerine sağlık,turta ve diğerleri hepsi için ellerine sağlık..
Tarifi bekliyoruz:)

Adsız dedi ki...

Eline sağlık İremcim tarifini bekleyeceğim :)

whiteistcafe.blogspot.com
Sevgiyle.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

merhaba İrem,güzel bir blog olmuş,tebrik ediyorum.O fıstık kızın sanırım,çok şekermiş küçük hanım.Turtan da nefis görünüyor.eline sağlık.tarifi beklicem.sevgiler...

Adsız dedi ki...

nurgulcugum bu fotoda 2tane pasta resmi var:)biri de yegenin ne seker sey yerim ben onuutombis tombis kosovali:)

iremlemekanlar dedi ki...

Hepinize yorumlarınız için teşekkür ederim Ayrıca kosavalı arkadaşıma burda kucak dolusu sevgiler

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Elmalı turtaya bayılırım! Çayla, kahvaltıda nefis olur.. Ellerine sağlık İrem'cim..